Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip apskaičiuojama šilumos kaina?

Šilumos kaina nustatoma pagal Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos (VERT) patvirtintą metodiką. Į ją įtraukiamos kuro, elektros energijos, eksploatacinių medžiagų, darbo užmokesčio bei tinklų priežiūros sąnaudos.


2. Kodėl šildymo sąskaitos žiemą būna didesnės?

Šildymo sąskaitų dydis priklauso nuo lauko oro temperatūros, buto/namų šilumos izoliacijos, gyventojų sunaudoto karšto vandens kiekio bei faktinio šilumos suvartojimo. Kuo šaltesnis laikotarpis, tuo daugiau šilumos reikia patalpoms palaikyti komfortišką temperatūrą.


3. Ką daryti, jei bute per šalta arba per karšta?

Reikėtų pirmiausia kreiptis į namo administratorių ar bendriją, kad būtų patikrinti vidaus šildymo sistemos nustatymai. Jei problema susijusi su šilumos tiekimu iš tinklų, gyventojai gali pranešti mūsų įmonei telefonu ar el. paštu.


4. Kaip galima sutaupyti šilumos energijos?

Svarbiausi veiksniai – pastato šilumos izoliacija (langai, sienos, stogas), subalansuota vidaus šildymo sistema, termostatų naudojimas radiatoriams reguliuoti bei racionalus karšto vandens vartojimas.


5. Kaip pranešti apie šilumos ar karšto vandens tiekimo sutrikimus?

Apie sutrikimus galima pranešti telefonu, nurodytu kontaktų skiltyje, arba el. paštu. Ne darbo metu veikia budintis dispečeris, kuris priima visus pranešimus ir organizuoja gedimų šalinimą.


6. Ar galima pasirinkti šilumos tiekėją?

Šilumos tiekimas yra licencijuojama ir reguliuojama veikla, todėl vartotojai šilumą gauna iš teritorijoje veikiančio centralizuoto tiekėjo – šiuo atveju Ignalinos šilumos tinklų.


7. Kaip gaunamos sąskaitos už šildymą ir karštą vandenį?

Sąskaitos pateikiamos kas mėnesį, pagal faktinį vartojimą ir galiojančius tarifus. Klientai gali jas gauti popieriniu formatu arba elektroniniu būdu per e. sąskaitų sistemą.